>
Ayraç dergisi 15. sayısında “Türk şiiri için kavşak noktaları” başlıklı bir dosya hazırlamış. Konunun merkezine inemeyen, gerçekte ilgisiz yerlerde dolaşan bir dosya. Daha çok da şiire uzaktan yakından değinen yazıların toplamı. Gerçi Ayraç, bir kitap dergisi, önemli değil yani. Yine de Ömer Aksay’ın dosyadaki yazısını günümüz şiir ortamının meselelerine en fazla yaklaşan yazı olarak anmak gerekiyor. O da bir yaklaşma çabası sonuçta. Aksay çok konuşup çok az şey söylemiş. Daha doğrusu söylediklerinin hiçbir yaraya merhem olduğu yok. Yanlış şeyler de var. Neredeyse bugüne kadarki gözlemlerini, düşüncelerini, hislerini bir yazıda döküp saçmış desek yeri. Girip çıkmadığı konu, hesaplaşmadığı! şair bulmak zor. Şiirin metalaşmasına da, sentaksına da, popülizme de… değinmiş. Arada Ahmet Güntan’a, Mehmet Aycı’ya haksızlık etmiş, üstüne Güntan’ın şiirini yanlış okuyor düpedüz.
-
Son Yazılar
Son Yorumlar
Hello world! için Mr WordPress >Ömer Aksay’ın salvol… için Ömer >Ömer Aksay’ın salvol… için alinacar >Ali K. Metin Hece’de ne ya… için ö.yalçınova >Ömer Aksay’ın salvol… için fazıl baş Arşivler
- Mart 2011
- Şubat 2011
- Ocak 2011
- Aralık 2010
- Kasım 2010
- Ekim 2010
- Eylül 2010
- Ağustos 2010
- Temmuz 2010
- Haziran 2010
- Mayıs 2010
- Nisan 2010
- Mart 2010
- Şubat 2010
- Ocak 2010
- Aralık 2009
- Kasım 2009
- Ekim 2009
- Eylül 2009
- Ağustos 2009
- Temmuz 2009
- Haziran 2009
- Mayıs 2009
- Mart 2009
- Şubat 2009
- Ocak 2009
- Aralık 2008
- Kasım 2008
- Ekim 2008
- Eylül 2008
Kategoriler
- "FAMILY"
- 10 bin metre Avrupa şampiyonu
- 10. Kadın Buluşması
- 11. SAYI
- 12. SAYI
- 13. SAYI
- 14. SAYI
- 15. SAYI
- 16. SAYI
- 17. SAYI
- 1960'LARIN DÜNYASI
- 20 OCAK 1990
- 2010 ANAYASA DEĞİŞİKLİĞİ REFERANDUMU
- 2010 DÜNYA KUPASI EN İYİ OYUNCU ÖDÜLÜ
- 50 Kuşağı Öykücüleri
- 50 Kuşağı Hikayecileri
- 81 KANTO
- A LOVE SUPREME
- Abdullah Şevki
- ABONELİK
- ACKNOWLEDGEMENT
- Ahmet Ada
- AHMET ÇİĞDEM
- AHMET GÜNTAN
- AHMET TURAN ALKAN
- AKATALPA
- AKIM
- ALBERT CAMUS
- Ali Akyurt
- Alper Gencer
- ALİ ÖZGÜR ÖZKARCI
- ALİ EMRE
- ALİ K. METİN
- ALİ KOCATEPE
- AMERİKA
- AMIRI BARAKA
- Anadolu
- Andan Binyazar
- Ankara Çankaya
- Antonio Tabucchi
- ARABESK
- ASEF BAYAT
- ASIM GÜLTEKİN
- Aslı Serin. Ali Özgür Özkarcı
- At
- ATATÜRK KİTAPLIĞI
- avangard
- avant-garde
- aydın
- AYKUT NASİP KELEBEK
- ayraç
- Ayın Hikayesi
- AŞIK İSLAM ERDENER
- AŞK AHLAKI
- aşkar
- Çalıkuşu
- Çağla Cömert
- ÇETE
- ÇOK ÜZGÜNÜM
- ÖMER SEYFETTİN
- Özgür Edebiyat
- ÖZLEM ULUĞAŞKUN
- ÜNSAL ÜNLÜ
- ömer aksay
- öncü edebiyat
- BABAM GELMİŞ BABAM GİMİŞ TÜRKİYE VARMIŞ TÜRKİYE YOKMUŞ
- Bahisleri Yükseltmek
- BAKU (YANVAR) KATLİAMI
- BAKİ AYHAN TOP
- Barcelona 2010 Avrupa Atletizm Şampiyonası
- Basketbol Milli Takımı
- BAUHAUS
- BEAT KUŞAĞI
- BEBERUHİ
- BELÇİKA
- Ben İsmet Özel Şair
- BEYAZ MANTO
- BEYAZ SAVUNMA
- birey
- BLACK ART
- BLACK DADA NIHILISMUS
- BODY OF LIES
- Burjuvazi
- C. ALİ AHMET
- Cahit Koytak
- CAHİT AKIN
- CANAVAR
- CAT STEVENS
- Celal Fedai
- Cemaatin estetik değerleri
- Cemal Kafadar
- Cemal Süreya
- CEMAL TOKTAŞ
- CENGİZ AKIN
- CENNETİMDEN BAKARKEN
- Cevdet Karal
- CEZA
- CHARLES MANSON
- cihan aktaş
- CRISTINA BACCHILEGA
- cumhuriyet fazillettir
- cumhuriyetin temeli kültürdür
- CİHAN AKTAŞ'A DOĞUM GÜNÜ ARMAĞANI
- Dame de Sion
- DAĞLARA ÇIKMAK
- DAĞLARDIR DAĞLAR
- DÜNYA BİZİM
- DÜNYAYA SALDIRAN ŞAİR
- DÜZENİN YABANCILAŞMASI
- demokrasi
- DENEME
- DENEYSEL
- Deniz Kıral
- DERGÂH
- DERGÂH 237
- DERGÂH 238
- DERGÂH 245
- Dergâh 249
- Dergâh 250
- Dergâh 251
- Dergâh 252
- DERGİ
- DERGİLER
- DERYA ÖNDER
- DERİKO
- devr-i dilarayı cumhuriyet
- DIANE DIPRIMA
- DIEGO FORLAN
- DIEGO LUGANO
- Donald Barthelme
- Dostoyevski
- DİJİTAL SANAT
- DİRİLİŞ
- Ece Ayhan
- EDEBİYAT
- EDEBİYAT ÖDÜLLERİ
- EDEBİYAT KAVGASI
- EDEBİYAT ORTAMI
- EDEBİYATIMIZDA BELÇİKALILAR
- Editör
- EDWARD SAİD
- EDİP CANSEVER
- EFE MURAD
- ELEŞTİRİ
- elif şafak
- Elvan Abeylegesse
- ENAYATULLAH
- endüstrileşme
- entelektüel
- ENTROPİ
- ENİS AKIN
- ENİS BEHİÇ KORYÜREK
- EPİK
- ERDEM BAYAZIT
- EREN SAFİ
- ERKAN CAN
- ERMENİLER
- ERNESTO LACLAU
- ERTAN EĞRİBEL
- Ethem Apaydın
- Etik
- EYÜPHAN ERKUL
- EZRA POUND
- FATMA İRFAN'A MEKTUPLAR
- FATİH PINAR
- FAYRAP
- Fayrap 16
- FAYRAP 17
- FAYRAP 18
- FAYRAP 2010
- FAYRAP 2011
- FAYRAP 21
- FAYRAP 22
- FAYRAP 23
- FAYRAP 24
- FAYRAP 25
- FAYRAP 26
- FAYRAP 27
- FAYRAP 28
- FAYRAP 29
- Fayrap 31
- Fayrap 32
- Fayrap 33
- Fayrap 34
- Fayrap 35
- Fayrap 37
- FAYRAP ABONE
- Fayrap Aralık 2010
- Fayrap Blog
- Fayrap Ekim 2010
- Fayrap Eylül 2010
- FAYRAP HAZİRAN 2010
- FAYRAP KASIM 2009
- Fayrap Kasım 2010
- FAYRAP KİTAP
- FAYRAP MART 2010
- Fayrap Mart 2011
- FAYRAP MAYIS 2010
- FAYRAP NİSAN 2010
- Fayrap Ocak 2011
- FAYRAP TEMMUZ 2010
- FAYRAP ŞUBAT 2010
- Fayrap İstanbul
- FAYRAPKİTAP
- FAZIL HÜSNÜ DAĞLARCA
- FAZIL SAY
- FENER RUM PATRİKHANESİ
- Feride
- FERİDE EVREN SEZER
- FEVERAN BEAT YAZISI
- FIBA 2010
- FOLKLOR
- FOLKLOR: TEORİ ve TARİH
- FİLİSTİN İÇİN ŞİİRLER
- Galatasaray
- Gaza
- Gaziantep
- GÖLGE OYUNU
- GÜNDELİK HAYATIN KEŞFİ
- GÜVEN TURAN
- Gönül Yonar Utku
- Gülçin Erdem
- günlük konuşma dili
- Güray Süngü
- GERİLLA
- Gizli Özne
- HACER KÖKÇÜ
- HACİVAT
- HAKAN ARSLANBENZER
- HALİFELİK
- HANDAN İNCİ
- HANİ PAŞA
- Harun Atak
- HASAN AYCIN
- HASAN YURTOĞLU
- HAZİRAN 2009
- HAŞHAŞİ
- HAŞMET BABAOĞLU
- HÜDAYİNABİT
- HÜSEYİN CÖNTÜRK
- HÜSEYİN PEKER
- hümanizm
- HECE
- Hece Öykü
- hedonizm
- HENRİ MİCHAUX
- Heves
- HEVES OCAK 2010
- Hilal Kaplan
- HRANT DİNK
- http://populistkultur.com
- HİLMİ ZİYA ÜLKEN
- ikinci yeni
- ikinci yeniyi aşmak
- IN THIS WORLD
- insan hakları
- islami toplumculuk
- Işık Yanar
- JAMAL UDIN TORABI
- JAZZ
- JOHN COLTRANE
- kabiliyetsizsiniz
- Kamuran
- KAPAK
- KARA KÖPEKLER HAVLARKEN
- KARAGÖZ
- KARAYAZI
- KARAYILAN
- KARDEŞLİK
- Kartal Tibet
- KÜLTÜR POLİTİKALARI
- Kültür savaşları
- kelimeler
- Kemal Sayar
- KEMAL TAHİR
- KERKENTELE
- KERTENKELE
- KIRK HADİS
- Kitap-lık 141
- KIŞ RUHU
- KLASİK MÜZİK
- KOLEKTİVİZM
- KORKMA BEN VARIM
- KUR'AN ADLI DUYURU
- KURTUBA KİTAP KAFE
- KURTULUŞ KAYALI
- KİMBİLİR
- KİTAP-LIK 134
- KİTAP-LIK 135
- KİTAP-LIK 136
- KİTAP-LIK 137
- KİTAP-LIK 138
- KİTAP-LIK 139
- KİTAP-LIK 140
- KİTAP-LIK 143
- KİTAP-LIK 144
- KİTAP-LIK OCAK 2010
- KİTAP-LIK ŞUBAT 2010
- kıllı kibar
- Lahmacun
- Laurence Fishburne
- LAİKLİK
- LEVENT SUNAL
- liberalizm
- Lirik şair
- MANİFESTO
- MARK STRONG
- MART 2009
- MASALIN BİÇİMBİLİMİ
- MAYIS 2009
- Mağripte devrim İstanbulda yağmur
- Müge İplikçi
- Mühür
- mühür 31
- münafık
- Müslüm Gürses
- Mütercim
- MEDENİYET
- mehmet akif
- MEHMET AKİF ERSOY
- Mehmet Aycı
- Mehmet Öztek
- MEHMET BAHADIR ER
- Mehmet Can Doğan
- MEHMET FATİH ÇELİKKAYA
- MEKAN KAFE
- MELEK ARSLANBENZER
- Melida Tüzünoğlu
- Metin Celal
- MEŞELİDİR ENGİN DAĞLAR
- MEŞRUTİYET DEVRİ EDEBİYATI
- Michael Apted
- MICHAEL WINTERBOTTOM
- MICHEL DE CERTAU
- MILES DAVIS
- MODERN FOLK ÜÇLÜSÜ
- MOLESKINE DEFTER
- MOĞOLLAR
- Mp3 şiirleri
- MUHYİDDİN ŞEKÛR
- Mukadder Gemici
- MURAT GÜZEL
- MURAT MENTEŞ
- MURATHAN MUNGAN
- MUSTAFA AKAR
- MUSTAFA AYDOĞAN
- MUSTAFA BURAK SEZER
- MUSTAFA CELEP
- mustafa fırat
- Mustafa Köneçoğlu
- MUSTAFA KUTLU
- MUSTAFA NEZİR
- MY FAVORITE THINGS
- MİLLİYETÇİLİK
- N'aber?
- NAMIK KEMAL
- NAZAN BEKİROĞLU
- NAZIM HİKMET
- NE BENİM
- NE ZAMAN KURUDU YAYLANIN OTU
- Necip Fazıl
- NECİP TOSUN
- NEFÎ
- NEGRITUDE
- NEO-EPİK KİTAPLIĞI
- NEO-EPİK ŞİİR
- Neo-klasik şiir
- neo-liberal ideoloji
- NESİME CEYHAN
- NEW YORK ART QUARTET
- Nihal Bengisu
- Nihan Kaya
- NO COUNTRY FOR OLD MEN
- NOTOS ÖYKÜ
- NURCAN TOPRAK
- Nuri Sağlam
- NİSAN 2009
- NİYAZİ BERKES
- OCAK 2009
- OCAK 2010
- OKUR KİTAPLIĞI
- Onur Caymaz
- Orhan Koçak
- orta sınıflar savaşı
- ORTADOĞU'DA MADUNİYET
- OSMAN ÇAKMAKÇI
- OSMAN ÖZBAHÇE
- OSMAN KONUK
- OSMAN TOPRAK
- Oğuz Atay
- Oğuz Demiralp
- PAPALIK
- Parçalı Ham
- Paul Bowles
- Püritenizm
- Püritenlik
- PERVİN ŞAKİR
- PETER BURKE
- POLEMİK
- POPÜLİST AKIL ÜZERİNE
- POPÜLİST ŞİİR
- POPÜLİZM
- POPÜLİZM KİTAPLIĞI
- Popüler kültür
- popülist edebiyat
- Popülist Kültür Derneği
- Popülist Kültür hareketi
- popülizm kitaplığı. paul taggart
- POSTMODERN FAIRY TALES
- PSALM
- Psikolojik Roman
- PURSUANCE
- Ramazan
- Ramazan Tekinel
- RAMİS DARA
- Rasim Dara
- RASİM ÖZDENÖREN
- REFİK HALİD KARAY
- REHA ERDEM
- RESOLUTION
- RETORİK
- REŞADİYE IRMAĞI (TAHİR BEY)
- Reşit Güngör Kalkan
- Robert Walser
- RİLKE
- SABAHATTİN ALİ
- Sabri Esat Siyavuşgil
- SABİT KEMAL BAYILDIRAN
- SAD LISA
- SALİM NACAR
- SÜLEYMAN ÇOBANOĞLU
- SELÇUK ORHAN
- SEN AĞLAMA (1984)
- SERKAN IŞIN
- SERİ CİNAYET
- SERİ KATİL
- SEVDA GÜL
- SEZAİ KARAKOÇ
- SEZEN AKSU
- Sibel Eraslan
- Sibel K. Türker
- SICAK NAL
- Simin Danişver
- Sivil Toplum
- siyasi şiir
- snob
- SO WHAT?
- SOKAK SİYASETİ
- sol kemalizm
- sosyal bilimler
- SU ÜSTÜNE YAZI YAZMAK
- Suat Mertoğlu
- Suavi Kemal Yazgıç
- SUSAN ATKINS
- SİMYACI
- SİNCAN İSTASYONU
- SİVİL FAŞİZM
- TAHİR EFENDİ
- Tanjevic
- Tarih
- TARIK GÜNERSEL
- Tarık Ruşen
- TASARIM
- TASFİYE
- TÜRK EDEBİYATI
- TÜRK KADINI
- TÜRK SİNEMASINDA KÖTÜLÜK
- TÜRK ŞİİRİ 2005
- TÜRK ŞİİRİ 2006
- TÜRK ŞİİRİ 2007
- TÜRK ŞİİRİ 2008-2009
- TÜRKİYE
- TÜRKİYE'DE KÜLTÜREL İKTİDAR SOLDA MI?
- Türk Edebiyatında Fantastiğin Kökenleri
- Türk lisanı
- türk şiiri
- Türkan Şoray
- Türkçe
- TEMMUZ 2009
- Terapi: Kültürel Bir Eleştiri
- Tersinden Oryantalizm Düzünden Oryantalizm
- THOMAS PYNCHON
- TOPLU ŞİİRLER (1976-2005)
- TOPLUMCULUK İHTİYACI
- TPAO BATMAN ORKESTRASI
- Turgut Uyar
- TVnet
- UFUK ÖZCAN
- Uncategorized
- URUGUAY
- UZAK KOKU
- UZATMALI TÜRK
- VARLIK
- VAROLUŞÇULUK
- VLADIMIR PROPP
- VURAL KAYA
- Walter Mosley
- Yahya Kemal
- YAPI KREDİ YAYINLARI
- Yavuz Altınışık
- Yayıncı
- YÜRÜ GÜZEL YÜRÜ YOLUNDAN KALMA
- yücel kayıran
- YEDİ İKLİM OCAK 2010
- Yeni Hece Şiiri
- YENİÇAĞ BAŞINDA AVRUPA HALK KÜLTÜRÜ
- YERLİLİK
- YILDIRAN GURBET
- YILDIRIM TÜRKER
- YILDIZ TİLBE
- Yoktur Belki Ahmet Ada Diye Birisi
- YUSUF GENÇ
- YUSUF HALAÇOĞLU
- YUSUF İSLAM
- ZAFER ACAR
- züppe
- Şairin sınıfı
- ŞEFİK AĞABEY
- Şiir Arkeolojisi
- Şiir Folklora Düşman
- Şilan Timur
- Şilan'ın Annesi
- ŞUBAT 2009
- ŞİİR YILLIĞI 2009
- ŞİİRİN NABZI
- şiir
- İÇİMDEKİ ŞİİR HAYVANI
- İBRAHİM TENEKECİ
- İDRİS KÜÇÜKÖMER
- İKLİĞ
- İKİNDİ YAĞMURU
- İLHAN DURUSEL
- İlk Atlas
- İLYAZ BİNGÜL
- İnsansevmezlik
- İnternet şiirleri 1: Ortadoğu için devrim marşı
- İNTİHAL
- İrem Ertuğrul
- İSLAMCILIK
- İSMAİL KARA
- İSMAİL PELİT
- İSMET ÖZEL
- İSRAİL
Meta
>ismet özel halkın dostları'nda ikinci yeni'ye biraz da haksızca saldırdığında 26 yaşındaydı. ömer aksay'ın fazıl baş'ı ve efe murat'ı kasıtla söylediği çoluk çocuk laflarının bir geçerliliği yok. fazıl baş 29 yaşında, efe murat da 24 olmalı. çocuklukları mı kalmış. mesele rüştünü ispat ise zaten şiiriyle, şiir üzerine yazdıklarıyla fazıl baş bunu çoktan yaptı. bütün bunlar bi yana "ikinci yeni'yi kim aştı aşmadı" yazısı okunursa orda yaş rüşt aramaya gerek kalmayacak kadar olgun tespitler, itirazlar vardı. aksay'ın ahmet güntan hakkında yazdıklarını anlamak ve kabul etmekse zaten mümkün değil.
>o yazıda iyi de bir taraf var: kimi ciddiyetsizlikleri teşhir ediyor, eleştiriyor. bunun faydası olabilir. yazı da en iyi davrandığı da neo-epik. tabi güntan'la aycı'yı saymazsak… fatih mehmet özdemir
>Ömer Aksay, o yazıyı Ocak ayında yayınlamıştı. Cevap vermek için geç kalınmış. Ben, Fayrap kadrosunun sıkı bir takip yaptığını düşünüyordum. ahmet özel
>ömer aksay'ın yazısında en çok yazarın rolü, yani hangi rolde konuştuğu meselesi açıkta kalıyor. kim olarak bunları söylüyor ömer aksay? ben hüsniniyetle bakarak bir şiir anlayışının taraftarı olarak konuştuğunu görüyorum. ikinci yeni, imgecilik, modernizm, varoluşçuluk… adına ne derseniz. hevesçilerin atıp tutmalarına ömer aksay'dan önce benim karnım tok. ama ikinci yeni, imgeciliği bakımından terk edilmiştir de. bugün imgeci şiir akıntı şiirdir. gerçekçilik başroldedir. başrolün de biraz kaprisi ve yanlışı olur artık. ömer aksay daha hoşgörülü de olabilirdi bence. bir de kendime çıkarabileceğim bir pay var ömer aksay'ın yazdıklarında, özellikle yazma biçiminde. agresif. haklı, haksız; her hükmü için ayrı bir not yazabilir herkes. ben sadece bir tanesine değindim ve bence sonuna kadar haksız, zaman da gösterecektir zaten haksız olduğunu. ama agresif üslubundan dolayı kendisini kutlarım. aramıza hoşgeldiniz ağabey. diğer akranlarınızı da bekliyoruz biz. asabi olmakta asabiyet vardır çünkü.
>yazı baştan sona karamsar. karamsar olmasını olumluyorum. ancak, neyin adına karamsar olduğuna da bakıyorum. bunu ele veren de yazarın o kadar olumsuzluk, karanlık, kötüye gidiş, hatta kötümserlik ve mahvoluşun yanında olumladığı isimler olsa gerek: aladdin özdenören, rahmi kaya, aslı serin ve birkaç kişi daha. özdenören'in ve kaya'nın şairliği de şiirleri de bence tartışmalı bir konudur. fazlasıyla görecelidir. bir uzlaşmaya varılmış şairler değil bunlar. aslı serin'e gelinde… ömer aksay'ın hangi bağlamda serin'i olumladığını anlamış değilim. gayet alakasız bir yerden bu isim giriyor, çıkmadan da orada kalıyor. kaldı ki aslı serin bir "kavşak noktası" olmaktan uzak bir şiir yazıyor.
>ömer aksay'ın yazısında "gelinen yer"e dair bir tespit var; bu tespiti olumlu veya olumsuz bulabiliriz. ayrı bir konu bence. galiba bu tespitten rahatsızlık duyulmakta. neden rahatsız olunduğu açık açık söylenmiyor. ahmet güntan'ın "büyük ortadoğu karmaşığı" metni ortada. adam bu metnin pis koktuğunu ve de bu metnin yazıldığı zihnin aslında temiz olmadığını söylüyor. rahatsız olunuyorsa bir durum var demektir. kimse kimseyi savunmasın. herkes kendi adına konuşsun. dürüstçe yazılan metinlere bakalım. gelinen yer hiç de iç açıcı değil! ikinci yeni türk şiirinde bir yeri berkiştirmiştir. bu yerden uzakta mıyız? yani geriye giderek de uzaklaşılabilir! bunu sorguluyor adam. alınganlık yok! popülist yaklaşımlarla bir yere varılamaz. varılsa varılsa 'çarşı'ya varılır!hasan burgulu
>karamsarlıkta gerçekçilik kaygısı vardır. o manada olumluyorum aksay'ın karamsarlığını. yoksa ben, onun gibi gidişatın kötüye olduğunu düşünmüyorum.
>hasan burgulu, ömer aksay'ın metninde bir tespit yok. aksay bir soru sorup onu yanlış cevaplıyor bu kadar. biz de buna müdahale ediyoruz, yanlışa yanlış diyoruz. ayrıca haksızlık var ortada bundansa rahatsızlık duyuyoruz. daha şiiri yanlış okumuş aksay, ki orada bile bi anlam kayması olmuş aslında ya. mehmet aycı ile ilgili söyledikleri saçma. ikinci yeni ile ilgili söyledikleri ise tamamen bugünün şiirini es geçiyor. ki bu konuda da bir taraf olarak konuşuyoruz aslında. kimse kimseyi savunmasın diyorsanız, kimseyi savunmazsınız. bunu da daha fazla uzatmanın anlamı yok.
>fayrap'ın "akif'te buluşmak" sayısını bulamadım, kaçıncı sayı olduğunu hatırlamıyorum. hece'nin 170.sayı sayfa 62'de ömer aksay'n "şiirde m.akif'te buluşmak-m.akif'le şiire bulaşmak" başlıklı yazısıyla karşılaşınca "günaydın" diyesim gelmişti. geri gitti! çünkü: "on iki eylül'den sonra 'politik alan'ı dışlayan, dağınık, savruk, hiçbir ereği bulunmayan şairler rejimin istediği şuura sahip şiirler ürettiler" cümlesi 28 şubat'ı "rüya" olarak gördüğüne örnek sadece… iyi geceler omar ede!
>ali nacar'ın seviyesine (varsa bir seviye?) inme imkanım yok. ama, bu arkadaşların "okuma" özürlü olduklarını görüyor ve üzülüyorum. eğer hece'deki yazımı okumuş olaydı, "ahmet güntan'ın yazdıklarında "akif'te buluşmak" gibi bir kaygı asla yok!" dediğimi görecekti. dolayısıyla ben kendisine iyi geceler diliyorum!ayrıca, 28 şubat'ın 12 eylül'e alternatif olmadığını birbirinin devamı olduğunu ilköğretim birinci kademedekiler bile biliyorken, ali nacar adındaki bu maraş ağızlı, kime, ne cüretle, ne yutturmaya çalışıyor? geçmiş olsun! şifalar diliyorum!